google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود دوبله فارسی فیلم هندی مامان بزرگ من Super Nani 2014

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

 دانلود دوبله فارسی فیلم هندی مامان بزرگ من Super Nani 2014

 دانلود فیلم هندی مامان بزرگ من Super Nani 2014 دوبله فارسی 

 دانلود فیلم هندی Super Nani 2014 با لینک مستقیم و رایگان

دانلود فیلم مامان بزرگ من Super Nani 2014

دانلود فیلم هندی مامان بزرگ من – super nani با دوبله فارسی و کیفیت HD

توجه: در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود برداشته خواهد شد

*جهت حمایت از صاحب اثر، این فیلم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی خریداری نمایید*

این فیلم دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.


نام اثر: مامان بزرگ من – super nani

انتشار دهنده : دانلود پرشین 

کیفیت: HD 720p / عالی

امتیاز: IMDb 4.6/10

مخاطب: بزرگسالان

محصول: هندوستان

ژانر: درام – اجتماعی

کارگردان: ایندرا کومار

با هنرنمایی: رکا (rekha)، شارمان جوشی (sharman joshi)، آنوپام خر، راندهیر کاپور

مدت زمان: 101 دقیقه

زبان: فارسی (دوبله)

سال تولید: 2015

خلاصه داستان: باهاراتی (رکا) زنی فداکار و دلسوز تمام تلاشش را می کند تا خانواده خود را خوشحال و راضی نگه دارد. اما همسر و فرزندانش همچون کلفت با او رفتار کرده و قدر زحمات او را نمی دانند…


لینک های دانلود





درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید




مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها