google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود آهنگ شادمهر عقیلی به نام جنگ دلم

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ شادمهر عقیلی به نام جنگ دلم

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام جنگ دلم 

Download New Music By Shadmehr Aghili Called Jange Delam

دانلود آهنگ جنگ دلم از شادمهر عقیلی

Danlod ahange Jange Delam az Shadmehr Aghili

دانلود آهنگ شادمهر عقیلی جنگ دلم

Shadmehr Aghili Jange Delam


لینک دانلود



دانلود آهنگ با کیفیت اورجینال




لینک دانلود کمکی



دانلود آهنگ با کیفیت اورجینال



متن ترانه شادمهر عقیلی جنگ دلم


ازم نخواه بشینم زیر پایِ دلم

که قولشو بزاره زیر پاش من

مثل همون تب روزای اول

هنوز از دیدن چشم تو داغم

تا زیر سایَته آسمون بارونم

وصله به حالت خاص چشات

هر کی بخواد تورو ببینه قبلش

باید این دیوونه ی مستو بخواد

سر تو با همه جنگه دلم

بزار همه بگن سنگه دلم

تو فقط حرف بزن پیش تو که

ساکت و بی آهنگه دلم

سر تو با همه جنگه دلم

بزار همه بگن سنگه دلم

تو فقط حرف بزن پیش تو که

ساکت و بی آهنگه دلم

گوش بده صدای بارون میاد

ببین خالیه جامون زیاد

سکوت جشنم فقط همین

گرمیِ صداتو میخواد

هر چی که پشت اون چشماته پیداس

خودش حرفاشو میگه چشمی که شیداس

واسه همین میخوام غرق تو باشم

تا وقتی ساحل دست تو پیداس

سر تو با همه جنگه دلم

بزار همه بگن سنگه دلم

تو فقط حرف بزن پیش تو که

ساکت و بی آهنگه دلم

سر تو با همه جنگه دلم

بزار همه بگن سنگه دلم

تو فقط حرف بزن پیش تو که

ساکت و بی آهنگه دلم

سر تو با همه جنگه دلم

بزار همه بگن سنگه دلم

تو فقط حرف بزن پیش تو که

ساکت و بی آهنگه دلم


لینک دانلود



دانلود آهنگ با کیفیت اورجینال



لینک دانلود کمکی



دانلود آهنگ با کیفیت اورجینال



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)



مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها