google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود آهنگ ماکان بند بنام دلمو دزدید

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ ماکان بند بنام دلمو دزدید

دانلود آهنگ جدید ماکان بند بنام دلمو دزدید
Download Music Macan Band Called Delamo Dozdid 
دانلود آهنگ دلمو دزدید ماکان بند
Danlod ahange Delamo Dozdid Macan Band
دلمو دزدید ماکان بند
 Delamo Dozdid Macan Band


متن آهنگ دلمو دزدید ماکان بند
دلمو دزدید رفت حال دلمو دید رفت فقط ازم اسم کوچیکمو یه کلمه پرسید رفت
تا دلمو بهش دادم از خواب و خوراک افتادم همه اینا تقصیر خودمه از بس که من ساده ام
شهرو بالا پایین میکنم تا تورو پیدا کنم هر کاری میکنم که خودمو توی دل تو جا کنم
به همه میخوام ثابت بشه که من واقعا عاشقم وقتی منو داری نمیذارم توی دلت باشه غم توی دلت باشه غم
عاشقی یعنی همه ی دلت مال یکی باشه یعنی بین عقل و دلت واسه انتخابش حرفی نباشه
عاشق بشی میفهمی که چی میگم کنار تو انگاری یکی دیگم زندگیم با بودنت چیزی کم نداره
شهرو بالا پایین میکنم تا تورو پیدا کنم هر کاری میکنم که خودمو توی دل تو جا کنم
به همه میخوام ثابت بشه که من واقعا عاشقم وقتی منو داری نمیذارم توی دلت باشه غم توی دلت باشه غم
دلمو دزدید رفت حال دلمو دید رفت فقط ازم اسم کوچیکمو یه کلمه پرسید رفت
تا دلمو بهش دادم از خواب و خوراک افتادم همه اینا تقصیر خودمه از بس که من ساده ام


لینک های دانلود



لینک کمکی



توجه توجه اموزش برای دانلود : کلیک کنید بر لینک های دانلود صحفه جدیدی باز میشود نوشته شده
بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس بعد از چند ثانیه توقف در صفحه دوم ما رویه دکمه دریافت لینک کلیک کنید.


danlod ahange irani,اهنگ های شاد 99,danlod ahang,دانلود اهنگ های ایرانی,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید ماکان بند,Download Music Macan Band,دانلود آهنگ دلمو دزدید,ماکان بند,Danlod ahange Macan Band,اهنگ ماکان بند دلمو دزدید,Macan Band,دانلود آهنگ های ماکان بند,دانلود موزیک های ماکان بند,دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام دلمو دزدی,Download Music Macan Band Called Delamo Dozdid,دانلود آهنگ دلمو دزدید از ماکان بند,Danlod ahange Delamo Dozdid az Macan Band,ماکان بند دلمو دزدید,Macan Band Delamo Dozdid,دانلود آهنگ ماکان بند دلمو دزدید,دانلود موزیک جدید ماکان بند, 














مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها