google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود آهنگ بردیا به نام آفتابگردون

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ بردیا به نام آفتابگردون

دانلود آهنگ جدید بردیا به نام آفتابگردون

Download New Music Bardia Called Aftab Gardoon

دانلود آهنگ آفتابگردون از بردیا

Danlod ahange Aftab Gardoon az Bardia

 آفتابگردون بردیا

Bardia Aftab Gardoon

دانلود آهنگ آفتابگردون از بردیا  با ۲ کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ همراه با متن آهنگ 

متن آهنگ بردیا آفتابگردون

Bardia Aftab Gardoon Download mp3 320 + Lyrics text

دانلود اهنگ جدید  بردیا به نام آفتابگردون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آفتابگردون بردیا 



متن آهنگ آفتابگردون بردیا
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

زمهریر قلبم؛ دیگه گرمه و با تو شبیه یه کوره ی داغه!
قبل تو پاییز بود؛ حالا بعد چشات مثل گل یه باغه!
میدونی دوست دارم دیوونگیتو! عشق گرمتو غم یخیتوُ…
نزنه به سرت بزاری بری! آخه ببین میشکنم اینجوری بی تو…

شعر و ملودی : بردیا
من گل آفتابگردونم؛ خیره به چشمات میمونم…
سر قلبمو هرجا که نورت باشه، سمتِ تو میچرخونم!
من گل آفتابگردونم؛ خیره به چشمات میمونم…
سر قلبمو هرجا که نورت باشه، سمتِ تو میچرخونم!

تو دو روزه دنیا؛ دلم به کی خوش شه؟
گلبرگام بدون تو خشکه…
هوای دلمو داشته باش؛ آخه میدونی همیشه وایساده پشتت…
نبینم من دلِ ابریتو؛ نفس بکش یکم منو عطری کن!
نزنه به سرت بزاری، بری دوباره میشکنم اینجوری بی تو…

تنظیم قطعه : محمد ناصری
من گل آفتابگردونم؛ خیره به چشمات میمونم…
سر قلبمو هرجا که نورت باشه، سمتِ تو میچرخونم!
من گل آفتابگردونم؛ خیره به چشمات میمونم…
سر قلبمو هرجا که نورت باشه، سمتِ تو میچرخونم!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بردیا آفتابگردون


لینک های دانلود


*********** 

لینک کمکی


 درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید







مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها