google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام نفس

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام نفس

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نفس
Download New Music Farzad Farzin – Nafas

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نفس با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام نفس به همراه متن

+ متن ترانه آهنگ نفس از فرزاد فرزین

نفس نفس کنارتم با هر نفس به یادتم /
من عاشقت شدم یه روزو ترک نمیشه عادتم
ترانه و موزیک: فرزاد فرزین, تنظیم: محمد شاکر

+ متن ترانه آهنگ فرزاد فرزین به نام نفس
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نفس نفس کنارتم با هر نفس به یادتم ♬♫♪
من عاشقت شدم یه روزو ترک نمیشه عادتم
هر وقت دلت هوامو کرد تو بارونا قدم بزن ♬♫♪
بدون همیشه خاطرت عزیزه و میمونه تو قلب و یاد من
این شهرو خیابوناش بعد تو دلگیره ♬♫♪
چون همه خاطره هاش از تو جون میگیره
تا کجای قلب من ریشه کردی عشقم ♬♫♪
هر چقد دور بشی دیگه بی تاثیره
نفس نفس کنارتم با هر نفس به یادتم ♬♫♪
دانلود آهنگ فرزاد فرزین نفس
من عاشقت شدم یه روزو ترک نمیشه عادتم ♬♫♪
هر وقت دلت هوامو کرد تو بارونا قدم بزن
بدون همیشه خاطرت عزیزه و میمونه تو قلب و یاد من ♬♫♪
لحظه ها میگذرنو من همونجا موندم
تو همون لحظه که عشق تورو میسوزوندم ♬♫♪
قلبم آتیش گرفت هر قدم دور شدی
میدونستم نمیخواستی ولی مجبور شدی ♬♫♪
نفس نفس کنارتم با هر نفس به یادتم
من عاشقت شدم یه روزو ترک نمیشه عادتم ♬♫♪
هر وقت دلت هوامو کرد تو بارونا قدم بزن
بدون همیشه خاطرت عزیزه و میمونه تو قلب و یاد من ♬♫♪
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
فرزاد فرزین نفس



مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها