google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود آهنگ سیمین غانم به نام گل گلدون

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ سیمین غانم به نام گل گلدون

دانلود آهنگ بسیار زیبای قدیمی سیمین غانم گل گلدون

آهنگ قدیمی بسیار زیبا و دلنشین گل گلدون با صدای سیمین غانم

دانلود آهنگ سیمین غانم گل گلدون

Download Song Simin Ghanem Gole Goldoun

آهنگ قدیمی بسیار زیبا با اجرای زیبای سرکار خانم سیمین غانم

 

 

 

لینک دانلود

 

دانلود اهنگ با کیفیت خوب عالی

 


 

تکست و متن آهنگ سیمین غانم گل گلدون

گل گلدون من شکسته در باد تو بیا تا دلم نکرده فریاد

گل شب بو دیگه شب بو نمی ده کی گل شب بو رو از شاخه چیده

گوشه ی آسمون پل رنگین کمون من مثل تاریکی تو مثل مهتاب

اگه باد از سر زلف تو نگذره من میرم گم میشم تو جنگل خواب

گل گلدون من ماه ایوون من از تو تنها شدم چون ماهی از آب

گل هر آرزو رفته از رنگ و بو من شدم رودخونه دلم یه مرداب

اسمون ابی میشه اما گل خورشید رو شاخه های بید دلش می گیره

دره مهتابی میشه اما گل مهتاب از برکه های خواب بالا نمیره

تو که دست تکون میدی به ستاره جون میدی می شکفه گل از گل باغ

وقتی چشمات هم میاد دو ستاره کم میاد می سوزه شقایق از داغ

گل گلدون من ماه ایوون من از تو تنها شدم چو ماهی از اب

گل هر آرزو رفته از رنگ و بو من شدم رودخونه دلم یه مرداب

 

 

لینک دانلود

 

دانلود اهنگ با کیفیت خوب عالی

 


 


درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید

 

 

,دانلود آهنگهای سیمین غانم,سیمین غانم گل گلدون,آهنگ گل گلدون,آهنگ قدیمی گل گلدون از سیمین غانم,سیمین غانم گل گلدون,Danlod ahang Simin Ghanem Gole Goldoun,آهنگ سیمین غانم,دانلود آهنگ قدیمی سیمین غانم گل گلدون,آهنگ قدیمی بسیار زیبا و دلنشین گل گلدون از سیمین غانم,آهنگ سیمین غانم گل گلدون,Download Song Simin Ghanem Gole Goldoun,آهنگ قدیمی گل گلدون سیمین غانم,دانلود آهنگ بسیار زیبای قدیمی سیمین غانم گل گلدون,آهنگ قدیمی سیمین غانم,دانلود آهنگ سیمین غانم گل گلدون,Download Song Simin Ghanem Gole Goldoun,دانلود آهنگ سیمین غانم,simin,danlod ahanghaye simin ghanem,danlod ahange simin ghanem gole goldon

 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها