google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام خرابش کردی

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام خرابش کردی

.دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام خرابش کردی

Download New Song Farzad Farzin called Kharabesh Kardi

دانلود اهنگ خرابش کردی از فرزاد فرزین

, Kharabesh Kardi az Farzad Farzin

فرزاد فرزین خرابش کردی

Farzad Farzin Kharabesh Kardi

دانلود آهنگ جدید خرابش کردی  فرزاد فرزین به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ و کد آهنگ و دانلود لینک مستقیم.


 لینک دانلود

 

Danlod ahang Farzad Farzin - Kharabesh Kardi

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbpsدانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps

 

متن آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام یه خواهش:

یه خواهش، یه خواهش
با چشایی که تو داری کل زیبایی دنیا رو نمیخوای
با موهایی که تو داری موج خوش رقصی دریارو نمیخوای
باد مست تو موهات غرق رویا
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پس موهای رهاته
یه خرمن تو مسیر شونه هاته
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پس موهای رهاته
یه خرمن تو مسیر شونه هاته

میترسم از خودم از بس عاشق شدم
دور تو گشتن من برای من طوافه
دریای خالیه این چشما عالیه
پیش چشمای تو کارم اعترافه
اعترافه
اعترافه
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پس موهای رهاته
یه خرمن تو مسیر شونه هاته
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پس موهای رهاته
یه خرمن تو مسیر شونه هاته

 

 

لینک کمکی

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب عالی

 

 



درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید



مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها