google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود آهنگ کاوه یغمایی و سیروان خسروی به نام جای من نیستی

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

 دانلود آهنگ کاوه یغمایی و سیروان خسروی به نام جای من نیستی

دانلود آهنگ جدید کاوه یغمایی و سیروان خسروی به نام جای من نیستی

, Download new music Kaveh Yaghmaei & Sirvan Khosravi - Jaye Man Nisti

,دانلود آهنگ جدید کاوه یغمایی و سیروان خسروی بنام جای من نیستی با بالاترین کیفیت

 ,Danlod ahange Jaye Man Nisti az Kaveh Yaghmaei & Sirvan Khosravi

,کاوه یغمایی و سیروان خسروی جای من نیستی

,دانلود آهنگ جای من نیستی از کاوه یغمایی و سیروان خسروی

+ متن ترانه جای من نیستی از کاوه یغمایی و سیروان خسروی

بی تو پر سرگیجمو هی به خودم / میپچمو آروم ندارم آروم ندارم

میچرخه هی دور سرم خاطرات / دور و برم آروم ندارم آروم ندارم

دانلود آهنگ جدید کاوه یغمایی و سیروان خسروی بنام جای من نیستی با بالاترین کیفیت

Download New Music Kaveh Yaghmaei & Sirvan Khosravi – Jaye Man Nisti


لینک دانلود

 


دانلود آهنگ با کیفیت 128

 


متن آهنگ جدید کاوه یغمایی و سیروان خسروی بنام جای من نیستی :

بی تو پر سرگیجمو هی به خودم میپچمو آروم ندارم آروم ندارم

میچرخه هی دور سرم خاطرات دور و برم آروم ندارم آروم ندارم

خودم نمیدونم چمه شاید یه وقتا لازمه فقط بری ببری از همه

جای من نیستی واسه دنیای من نیستی دستامو میگیری اما پای من نیستی

دارم شک میکنم کم کم کنار تو به این روزا تو میگی با منی اما چرا حس میکنم تنهام


♫♫♫♫♫♫


آهنگ جدید کاوه یغمایی و سیروان خسروی بنام جای من نیستی

♫♫♫♫♫♫


روزای خوب تو این قفس توهمه همینو بس میخوام رهاشم میخوام رهاشم

میخوام تورو پشت سرم جا بذارم تا بپرم میخوام رهاشم میخوام رهاشم

خودم نمیدونم چمه شاید یه وقتا لازمه فقط بری ببری از همه

جای من نیستی واسه دنیای من نیستی دستامو میگیری اما پای من نیستی

دارم شک میکنم کم کم کنار تو به این روزا تو میگی با منی اما چرا حس میکنم تنهام


دانلود آهنگ جدید کاوه یغمایی و سیروان خسروی بنام جای من نیستی با بالاترین کیفیت

Download New Music Kaveh Yaghmaei & Sirvan Khosravi – Jaye Man Nisti

 

لینک دانلود

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت خوب عالی

 


 


درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید

 

 

 

 


Danlod ahange Kaveh Yaghmaei,دانلود اهنگ97,دانلود آهنگ های کاوه یغمایی,دانلود آهنگ های سیروان خسروی,,دانلود آهنگ های کاوه یغمایی و سیروان خسروی,دانلود اهنگ جای من نیستی,دانلود آهنگ کاوه یغمایی و سیروان خسروی,Danlod ahange Kaveh Yaghmaei & Sirvan Khosravi,دانلود آهنگ جای من نیستی کاوه یغمایی,دانلود آهنگ جدید کاوه یغمایی و سیروان خسروی به نام جای من نیستی,Download new music Kaveh Yaghmaei & Sirvan Khosravi  Jaye Man Nisti,دانلود آهنگ جدید کاوه یغمایی و سیروان خسروی جای من نیستی,Danlod ahange Jaye Man Nisti az Kaveh Yaghmaei & Sirvan Khosravi,دانلود آهنگ جای من نیستی از کاوه یغمایی و سیروان خسروی

 


مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها